♥ Hello All :) Thanks for visit blog ja'ria, Love you all ♥

Tuesday 11 November 2014

Finally!


Hello cikebum!
 Alhamdulillah akhirnya aku telah meluahkan segala galanya. Aku bersyukur salah satu langkah setelah lama kan? Aku confess semua semua semua dan semua. Hmm alhamdulillah dgn mulanya dengan ayat bismillahhirahmannirahim, aku dapat buat semuanya. nangis kita beskom kita men. Setelah lama, tekeluar juga kan? Hmm. Aku? kenal kau sudah lama, aku bukan lupakan kau, tapi aku anggap kita tiada jodoh. tpi kita tetap kawan sampai bila bila aku takkan lupa itu sampai bila bila, kau muncul kali kedua ni buat aku rasa ingin lepaskan semuanya, tp dengan perlahan lahan. aku minta maaf sebab selama ni aku bukan org yg kuat mau lepaskan itu semua, aku nda kuat, past is past yang lama tu kan? pikir senang senang ka lupa segala galanya tu? bukan senang, kita pejam mata, tetap ingat. tpi apa yg istimewanya kau ni? mesti kau tertanya tanya kan? haha kau pun manusia juga. Cuma, Allah yang berikan kasih dan sayang terhadap umatnya, anugerah itu wujudnya dari Allah, ya aku sayang kau kawan. Hehe. Tapi kau? kau sayang aku? macam yang aku cakap kan? Kasih syg itu wujud daripada Allah Swt. asalkan kita tahu erti keikhlasan dan kejujuran. Kau boleh seja terus terang apa shj, semua aku terima. Sabar, sabar atas segalanya itu penting. Aku banyak mahu ucap terima kasih sama kau ni boss. Aku ingin beterima kasih atas semua. paling utama aku mahu terima kasih sebab tegur aurat aku d fb dulu. Kau org pertama tegur tu boss. seriously. Alhamdulillah. Terimakasih kpd Allah sbb turunkan org yg ikhlas menegur macam kau. Dan aku beterima kasih sbb kita berkawan selama ini. Lps aku luahkan segalanya, aku harap, kalau kau tidak peduli pun sekurang kurangnya, kita ttp berkawan. Dan igt tu. Selebihnya, Allah telah rancang segala galanya. Hahaha kita ada cerita kan pasal lelaki tu? dn lelaki itu kau. Naaa, kan ada aku cakap kalau dia xpaham. Trus kau cakap kenapa  dia telegong betul ka dia nda faham? haha ertinya kau lah aku cakap kau telengong kan? hahaha sabarlah,aku ada cakap kau akan menyesal ckp bgitu. Neh neh neh. Thanks ah? sbb be my one friend. cerita cerita. Kau cerita pasal exmu. ya aku terima. bukannya ada apa apa juga kan. Sebagai kawan, kta hendaklah setia dgr cerita kawan kita, susah senang kita bersama. InshaAllah. tht what friend for hehehe. Sorry aku emo semalam, sebab aku pening nangis nangis. Hmmm. Ikat gari kau? bah nanti aku ikat kau. eh ndala main main je. Kau pn mau belajar aku pun mau belajar, buat apa ikat tangan kau sana. Haha, kita masih ada benda yang nak dikejar. Masih panjang, InshaAllah panjang umur kan. Im not giving up for you :p ehehe. 3 tahun? ini bukan sebab masa. Ini salah satu ujian besar Allah berikan. Adakah kita sabar, ikhlas dan jujur. Hmmm. Aku nda minta apa apa. Kalau kau xboleh, aku pasrah. Sebab Allah telah merancang sesuatu yang lebih indah. Dan tlg cakap jujur dgn aku kalau kau nda boleh, kalau xboleh memiliki.jangan pernah bagi harapan ya? Perasaan perempuan bukan mainan. Sorry aku cuma tegur. Aku cuma mau yang terbaik. Aku bukan minta kasihan dgn kau. Tp aku perlukan keihklasan dan kejujuranmu. Okay? Tht all. InsyaAllah dipermudahkan oleh Allah SWT. yang penting aku sudah confess! hehehe. alhamdulillah. Sampai disini sahaja. Jumpa lagi readers. Hehehe. Dedaaaaaaaaaa!

No comments:

Post a Comment