♥ Hello All :) Thanks for visit blog ja'ria, Love you all ♥

Friday 7 November 2014

Old Friend!



Hello! I've been so long didn't update my blogger oh! because i didn't bring my laptop go to Kota Kinabalu! So rindulah nak update blog. So here we are. Abt my old friend? Yup old friend!
So apa mahu cerita inik? Rindu org panggil aku epa. Dia seja satu satunya org panggil sa epa. Begayak kau kan sana. panggil aku epa. Rindu sob sob. 3 tahun oh kita bekawan kan? 1 tahun kta bekawan, lps tu 1 tahun lost contact. Lps tu eh? ada lagi ko muncul setelah kian lama. Haha aku igt lagi kau chat aku first time. 23/10/2012 kau tegur aku. ayat pertama kau tu 'assalamualaikum tuan tanah' okay tekejut. tiba2 ko chat sa. hahaha. lps tu kita becerita la panjang2. Lps tu ko ada pegi pilipin sana ka. eh yakah ah? kita masih chat. ko d resort ka apa entah. kita ada skype lagi. hahaha lucunya throwback la katakan. aku ceritak ini. banyak ba kta cerita. lupa aku. ada yg aku ingat. ada yg aku lupa. aku ndatau pasal apa kita lost contact. Kau hilang bgitu seja. tp aku rasa macam kau espiem bah. tp number kau aku ttp save sampai skrg. yang celcom tuh. hahaha okay cukup2lah throwback. Skrg mo cerita yg skrg. okay tgh malam ka tu ya? iya. aku komen gambar kau tu di insta. aku cakap pjg sdh rambut kau. trus ndak lama kau add sa di wechat. Lama ndak dgr khabar. cerita2 macam dulu. chat punya chat. ko tanya aku ada whatsapp kah? haha aku bg la kau number aku. then kita sambung d whatsapp. Okay cerita2 biasa seja bah tu. lama x cerita2 kan. okay paling menang cerita imaginasi sembarangan. pasal oversea. luar negara konon. begayak. ntah apa seja cerita tu kan. hahaha cerita mengada2. aku d korea kau di turkey lps tu plg. bla bla. mls la aku cer. biar kta dua seja tau. buat apa mo kestau org lain. hahaha eh maaf yer readers? :p saya main2 jer. Tp biarlah kebahagian kami? eh kami? haha biarlah aku, dia dan Allah mengetahui segala galanya. Eh rindu aku sama. Bkn rindu apa, rindu becerita sj. haha  hmm. Yg pasal chat tu? ndapayalah cerita kan? tp aku masih tertunggu dan tertanya tanya. bila dia cakap dia need someone. got it? okay i know tht. but. Every single day time, I will always pray for you tht u will got someone tht u deserve. layak. Tp sbnrnya aku faham. tapi aku takut salah cakap. kalau kau mau tau? Yeah me too. It been long long time saya bkwn sama kau. tp kau lenyap bgitu seja? maybe im not a good person or friend to you. Hm, berserah kpada allah shj. memohon, meminta hmm. kalau ada jodoh? adalah bah tu. Mungkin kau nda pernah tahu. tp biarlah prasaan itu kta dn allah seja yg tahu kan? okay stop stop! apa ni apa ni. cerita sedih ni. haha okay. next? Ceh. Kami jumpa di airport kan kan kan? dia xpecaya lgi aku satu flight dgn dia. haha dia pikir aku main main sana. cerita cerita lah. Lps tu? kau p makan waffle aku sama minum soya aku kan? eee ndamalu nya awak sana! haha eh ndaba. Minum laaa. eee bekas aku pun kau mau ka? haha okay main main sahaja. Ndapa. Sbgai kawan kan? Lps tu? omg terpaksa tinggalkan dane sorang2 d KK. Haih. Peluk dane. Than lambai dia. tahan airmata geng. aku nda sanggup nangis dpn org. Lps tu sama sama naik pergi flight? eh? ndala. Cuma sehaluan seja kan? Haha. lps tu aku duduk hot seat bah geng. hahaha hmm. naik atas kapal sudah. ala aku duduk depan betul. sob sob. lps tu k nangis sdh aku pasal dane. sedih tinggalkan mikail sama mishel juga. Hm. sedih okay. Lps tu sampai sudah tawau! yang ku rindu sangat sangat sangat oh! lps tu dia ada whtsapp tp aku nda prasan sbb aku off mobile data. turun d bawah baru aku prasan. Sorry ya? aku tidak tunggu kau turun sama2. hehe. Lps tu tunggu baggage aku ambil la troli lps tu aku pegi dpn. hehe, then kau datang tiba2 ni. duduk atas troli aku. ee ndamalu pemalas lg ambil troli sndiri. siap ltak bag kau atas troli aku. ish. haha tp dia ltk seja aku suruh dia keluar dulu sbb barang aku lama lg. lps tu aku say bai.. wht a best trip to tawau!! hahaha then kluar trus cium peluk umi sama jada! rindu yg teramat. Yeay! aku di tawau sudah oh! Rindu sangat. Keesokan harinya. aku craving ba mau makan d taste two! then alone. tunggu ain punya lama ish. sedih. hm hm. sbb first ain hampir xjadi dtg tp dia datang. then dia komen gmbar ckp aku sndiri? haha aku ckp ndala sama kawan. then dia dtg. Punya la ... begmbar gambar sama ain sbb rindu habis sdh. dia pula dtg. aku nda prasan lg tu. hahaha lps tu ain pulang. kmi cerita cerita la. just 1 hour short meet up! Okay lps tu habis? finish the end. Haha sekian cerita yang panjang. Hmmm
thanks for be a good friend to me. I just miss you. Take care. Hmm okaylah. See u in my next post! bye readers! Loveyou! xx

No comments:

Post a Comment