♥ Hello All :) Thanks for visit blog ja'ria, Love you all ♥

Monday 24 November 2014

Dont expect too much..


Assalamualaikum. Good night readers.
Dont expect to much. because it will make we hurt... and i'll try. InshaAllah. Sudahlah, berhentilah. jangan terlalu berharap. yang penting aku sudah cakap apa yg sepatutnya. dan aku sudah tahu semuanya dgn mata kepala hati telinga aku sendiri. tak sangka? aku bukan mau minta apa oh dgn kau. tp tlg hormat. aku hormat kau sangat2. tp, bolehkah jujur? bukannya aku kecewa sampai bunuh diri juga. Haha, cakaplah kau selesa jadi kawanku, jangan lah mau kestau dia kan? eleh? haha sudah. makdal. Haha ndaba ndaba. sbenarnya aku mau kau terus terang. jangan lagi kestau org lain. cukuplah kebahagian kita rasa sndiri kan? cukuplah kita yang tau kan? Biarlah Allah yang menentukan. Aku xsangka kau kestau kawan aku bgitu. Huh. aku pn xtau mana betul mana salah. tapi apa boleh buat. ndapa. aku faham. jangan risau. aku akan sentiasa faham.tolong.. haha tp aku sudah tau jga. tpi kenapa malam tu aku nangis.. macam kau tau2 sj. maka aku tiada aku kestau siapa2. nangis puas2 sbb mo melepaskan segalanya. tiba2. kau chat aku? minta maaf? okay pelik habis. Rancangan Allah tiada siapa yang tahu. tp agak terkejut. hmm. ndapala. Mungkin takdir. tapi, tiada yang mustahil dgn kasih sayang Allah. Suatu hari kau akan tahu.. pelan pelan. bukan sekarang sbb kau betul2 belum kenal aku siapakan? haha, pelan pelan seja ba. InshaAllah kau tahu juga tu. Aku bkn putus asa. Aku cuma xmau terlalu berharap. sbb aku bukan pengejar cinta. seh ayat. hm. sbb ada benda lebih penting. solat, pelajaran, keluarga, suatu saat, pasti akan aku tau kebenarannya. InshaAllah. Okaylah goodnight readers. iloveyou. xx

No comments:

Post a Comment