♥ Hello All :) Thanks for visit blog ja'ria, Love you all ♥

Monday 24 November 2014

Really tired!


Assalamualaikum and hello readers.
I just want to say i really tired because of this small mater, crying about the same things everyday, always cry cry and cry, and why? i really don't understand about my feelings. I just tired, tears come from your heart. bukan dipaksa paksa airmata ni, ia datang dari hati yang dalam sakit perasaan tu selalu ada. kenapa aku selalu nangis benda yang kecil ni? kenapa kenapa kenapa. bcs of small prob, just go away. I dont wanna cry again. I just want smile. Kenapa aku selalu jaga hati orang? hati aku? siapa mahu jaga? bukan aku mau mengeluh tapi aku pun ada perasaan bah. tolong fahami perasaaan aku juga. aku cuma mahu ketawa. aku xtau mungkin kau rasa aku membosankan? mungkin. I just overthink. idk why? hm. Aku terlampau fikir benda yang bukan2 yang xsepatutnya aku fikir. terlampau banyak ia datang dan datang. aku cuma mahu kau faham. aku jenis yang pelan pelan. aku ndatau. mungkin kawan aku tahu aku macam ain dan dayang. lps aku pergi. dorg tau apa tu erti kehilangan seorang kawan. aku selalu buat dorang senyum. mulut bising xhenti. aku rindu. tp aku usaha. dgn pelan2. asal aku happy dgn kau. okay stop crying. and stop think benda yang x sepatutnya. Just let it go. InshaAllah i'll be fine. just please? make me smile. make me laugh. Adios!

No comments:

Post a Comment