♥ Hello All :) Thanks for visit blog ja'ria, Love you all ♥

Monday 21 July 2014

Bestfriend! Angel!



 






Bello meow! Nama gabungan #YINYHAYANG
Yin for ain, Yha for jaria, Yang dor dayang.
Hari ini jaria nak cakap pasal bestfriend jaria dua ekor monyet ini. Haha! Ain&Dayang
Full name ain, Nuurhafizahtul'Ain, Full name dayang. Dayang Nurul Shakila! Kami bestfriend dari form 3 lagi. Tarikh persahabatan kami yg diiktiraf hahaha ialah pada tanggal 15012013! Walaupun kami orang baru kenal. kami rapat macam kenal dari baby! Dorg dua ni memang kuat mengada, kuat buli aku. aku kekadang makdal. biasalah aku mmg bgini. begaduh x pernah lama. terus bebaik. banyak perkara kami buat bersama, walaupun tahun lalu kami berbeza kelas, tapi itu bukan alasan kami utk tidak bertegur, Sekarang kami dah naik form four, kami sekelas. kelas nilam! Nilam family! kami duduk sama sama. Selalu bertekak, rehat makan mee sup selalu. pagi pagi mesti ada kerja kami begosip la apa la. time rehat kami ketawa sampai mau pecah perut. banyak betul. kami tak selalu jalan. Si dyg selalu tccicir! malar x mau jalan. bekurung seja dia d rumah. tapi kalau sama ain, selalu ada seja tempat kami mau bejalan. kami kuat keluar pergi makan. misi menggemukan diri utk aku. tapi x pandai gemuk. Aku paling suka kalau kami sudah ketawa. Semua sampai angkat kaki. Teguling tebaring. paling lucu time kami cerita kami mahu jadi cikgu. Banyak kenangan walaupun kami baru kenal setahun. Sungguh indah utk dipadam? kami x suka cakap belakang. kami suka cakap depan. itu lah kami. Biasanya ada kawan yg suka mengumpat. Kalau kami? tak da la semua tu. Kami umpat depan depan. Sbb kami x mau satupun kawan kami terluka. Kami suka saling mengombo, dear ain and dayang. Aku sayang kamu. Kamu lah sahabat yang baik pernah aku kenal biarpun selalu bikin tekanan hidupku. tpi tanpa semua tu kita tkkan pernah utk senyum, janji dgn aku? kita akan bersahabat? sampai bila2. Aku sntiasa ingat apa yg kamu buat dgn aku. Semua yang paling mengembirakan. Kamu selalu ada dikala suka dan dukaku. Aku takkan pernah lupa. sentiasa minta nasihat kalau pasal boyfie. Aku taklah hebatsangat cuma sekadar  bgi pendapat. Ingatlah semua kenangan kita walaupun sekejap. InshaAllah kasih dan sayang kita tiga takkan pernah pudar? Amin. Sebab aku syg kamu dua. And one more, satu hari kamu dua akan jadi lebih baik dari aku kan? Kita perlu masa utk berubah. Study smart my dua ekor angel. I love u so much. Nanti jaria upload gambar kami sama2 banyak banyak ya? See u in next post. Mwah readers! <3 Keikhlasan wujudnya dari hati. Ish nanti dulu. Aku benci dorg dua ni. Mkasih. Dorg kasih tinggal aku sendiri! Dorang dua dua sudah taken! Ain dgn Bukh! Dayang dgn Paes! Aku? sama bunga lah! Tak palah. Tumpang happy utk kamu dua ya. Makasih temen. Jaga boyfie korg bagus bagus ya? Kalau bergaduh? biasalah tu. Gaduh2 sayang. Jgn gaduh lama lama. gaduh itu tanda kasih yg berpanjangan. Okay? Sekian.



No comments:

Post a Comment