♥ Hello All :) Thanks for visit blog ja'ria, Love you all ♥

Saturday 19 July 2014

Cry in Smile





Good night,
Supposing only you know, I will not volatile, I only understand and always hold on until time call me, Love for you. Every sad definitely there is sadness. Every smile definitely sad in it.
Hm, kenapa mudah untuk jatuh cinta tapi susah untuk menerima? Aku rasa aku bersedia, tapi hati belum terbuka lagi, mungkin perlu masa.. kalau lah aku bercinta lagi, aku cuma nak kebahagiaan, dalam bahagia mesti ada sedih, takpalah kalau gaduh gaduh sayang, cieh. Joke. Just wishing k?
Hm, aku mahu kita sentiasa memahami antara satu sama lain hek hek. Ini ciri lelaki yang aku nak,
baik, penyayang, jaga hati, kuat ketawa, begayak. Lucu, kuat nyanyi walaupun tak sdp. tp untuk aku aku rasa merdu keh keh keh. walaupun tiada ciri utk kau. aku tak kesah paling penting jujur, penyayang. Ini dua paling aku mahu. Hahahaha hoping seja bai tu. kikiki. terima aku seadanya. Aku berharap.. :p Okaylah night. Mwah readers!

No comments:

Post a Comment