♥ Hello All :) Thanks for visit blog ja'ria, Love you all ♥

Wednesday 23 July 2014

Smile!





Hello bello! Hahaha good night readers!

Mood aku neh mau menyanyi sambil teriak. macam best pula buat mcm tu time hujan2 begini. Aih best best! mahu mandi hujan. Lebat hujan sini neh. mahu menyanyi di bawah hujan begini teriak teriak haha last last kanak patir ging! Makan ayam kamu nanti hahaha naa bruh! Dont over excited ja'ria al arab al unta padang pasirun ahaha! sudah jgn over excited. Biasalah kalau orang happy kan? happy dapat keluar dengan my family KRS banyak kenangan kenangan nehhh hehe termasuklah adalah...? rahsia. Hahaha pokoknya buk. gue happy banget itu aja kok. Hahahaha kenapa aku ya? Bestnya hujan niiiiii rahmat Alhamdulillah. aku mau mandi hujan takut sakit. nnt la lepas raya. mudah2han hujan lagi aku mau mandi hujan. suka betul aku air hujan jatuh dimukaku. macam merasai sesuatu keindahan Allah berikan. Nikmatnya tu. haha okla bai. aku nak kestau aku happy saje. So keep on smile? kayy? kalau x senyum nanti cepat tuak! Dedaaaaaaaaaaaaa much love from me bruh! Goodnight.

No comments:

Post a Comment