♥ Hello All :) Thanks for visit blog ja'ria, Love you all ♥

Tuesday, 15 July 2014

Happy turn sad!


Hello blogger!
  Im swear i really sad. pertama seja aku happy bagai naik gila. Sumpah aku sangat sedih. But why? setelah aku rasa akulah orang paling happy sekian lama tiada benda semua ni. Siapa tak happy? betul kata orang kan? tadi aku ketawa gila disekolah. Lps tu dapat khabar buruk pula. kenapa? kenapa? mungkin ada hikmah? Ndapa, aku nda suka bgaduh gara gara lelaki ni. Kau nak? kau ambil. Aku? xpa okay bah. No worries! kau nak kau ambil. aku xda masa nak begaduh pasal lelaki. itulah aku. simpan seja lah. sini seja tempat aku mengeluh. sini tempat aku happy atau sedih. bila kegembiraan bertukar jadi sedih. Aku ndataulah bah kan, itu hak dia. eh? aku x kisah lah benda ni semua. Just let it go and be matured. Ohmy? mungkin dia bukan rezeki or jodoh aku. Just let it go. bila dia jodoh aku? dia akan dtg balik. Eh? kau tau? Allah dah tetapkan jodoh org. tinggal sabar menunggu seja bai tu kan. Postman boleh salah lorong. Jodoh x akan lah salah lorong. kalau itu jodoh kau. pasti bertemu:) So jaria. Just let it go and move on. Tak salahkan just being a good friend? Aku? aku mmg suka berkawan. thats my life. Fall in love? oh no belakang cerita la semua benda tu. kalau dia sudah suka dgn dia tpi ada yg lebih baik? takpalah bah. redha. skrg ni semua call 'cinta monyet' Sorrylah. skrg cinta islam cinta hati, cinta syurga. Okay? That all. Kecewa and daaa! Adios! Publish:)

No comments:

Post a Comment